Šiais ekonomikos augimo laikais, žmonės ypatingą dėmesį skiria namų jaukumui ir buičiai gerinti. Todėl negalima praleisti progos didinti interjero prekių pardavimus.
Norint maksimaliai pasinaudoti esama situacija gali tekti peržiūrėti verslo procesus ir jų valdymą. Tuomet tiek savo pastangomis, tiek naudojantis įvairių konsultantų pagalba būtina atskirti verslo procesus į atskiras dalis. Tokiu būdu pamatoma, kur verslo procesai ir jų valdymas stringa, kur procesai neturi šeimininkų, pamatomi kiti trikdžiai pardavimų didinimui. Analizuojant konkrečiai pardavimų procesus, galima išsiaiškinti kodėl pardavimai nevyksta, kur stringa šis procesas, kodėl pardavimai auga arba mažėja. Žinant visus atsakymus galima priimti konkrečius sprendimus pardavimams didinti.
Interjero prekių pardavimuose reikėtų nusistatyti prekių tiekimo kliuvinius. Nustatyti ar jų yra ir kaip juos naikinti. Galbūt tiekimo vadybininkai, be to, kad ieškotų išskirtinių prekių, rūpintųsi savalaikiu jų atgabenimu, bendravimu su tiekėjais, dar atlieka kitas funkcijas, kaip pavyzdžiui apskaitininko, prekių išdėstymu parduotuvėse, kurios trukdo tiesioginėms jų pareigoms. Lygiai taip pat gali nutikti su darbuotojais, kurie turėtų rūpintis prekių pardavimu. Galbūt jie, be savo tiesioginių pareigų, užsiima darbais, kurie tiesiogiai neigiamai įtakoja jų darbo rezultatus.
Analizuojant verslo procesus ir jų valdymą greitai ir operatyviai pastebimos klaidos įtakojančios interjero prekių pardavimus. O žinant klaidas visada lengviau jas taisyti ir siekti užsibrėžtų rezultatų.
Norint atlikti pardavimų optimizavimą rekomenduojama atlikti šiuos verslo procesų ir jų valdymo etapus: išanalizuoti įmonės veiklą, susiprojektuoti procesų žemėlapius, įgyvendinti susiprojektuotas optimizuotas procesų veiklas.
Dažno verslininko tikslas pardavimų didinimas: paslaugų ar prekių. Ir tam būtina peržiūrėti verslo procesus ir jų valdymą, tai atlikus rezultatai gali stebinti ir džiuginti ilgą laiką.