SEO audito rūšys ir audito atlikimas yra esminė bet kurios sėkmingos SEO strategijos dalis. Tai apima išsamią svetainės našumo analizę, nustatant tobulinimo ir optimizavimo sritis. Yra keletas priežasčių, kodėl įmonės turėtų atlikti SEO auditą, įskaitant: Siekiant užtikrinti optimalų svetainės veikimą. Nustatyti sritis, kurias reikia tobulinti ir optimizuoti. Išsiaiškinti bet kokias technines problemas, turinčias įtakos svetainės matomumui. Norėdami neatsilikti nuo naujausių SEO tendencijų ir geriausios praktikos. Atlikdamos SEO auditą, įmonės gali gauti vertingų įžvalgų apie savo svetainės našumą ir imtis veiksmų, kad pagerintų savo buvimą internete.
SEO auditas turi daug privalumų. Pirma, tai gali padėti įmonėms nustatyti technines problemas, kurios gali turėti įtakos jų svetainės matomumui paieškos sistemos rezultatų puslapiuose . Šios problemos gali būti neveikiančios nuorodos, pasikartojantis turinys ir lėtas puslapio įkėlimo laikas – visa tai gali neigiamai paveikti svetainės reitingą paieškos sistemoje. Antra, SEO auditas gali padėti įmonėms suprasti dabartinį jų svetainės SEO našumą, įskaitant raktinių žodžių reitingą, atgalinės nuorodos profilį ir puslapio optimizavimą. Šią informaciją galima panaudoti kuriant tikslinę SEO strategiją, kuri pašalintų visus trūkumus ir padidintų tobulėjimo galimybes.
Norint atlikti SEO auditą, reikalingi keli SEO įrankiai. Šie įrankiai gali apimti svetainių tikrinimo programas, raktinių žodžių tyrimo įrankius, atgalinių nuorodų analizės įrankius ir analizės platformas. Be to, SEO audito ekspertas turi atlikti techninę analizę, puslapio analizę, išorinę analizę, konkurencinę analizę ir raktinių žodžių tyrimą. Naudodamos šiuos įrankius ir metodus įmonės gali visapusiškai suprasti savo svetainės SEO našumą ir parengti veiksmų planą, kaip pagerinti savo buvimą internete. Svarbu pažymėti, kad SEO auditas gali užtrukti kelias dienas, priklausomai nuo svetainės dydžio. Tačiau SEO audito atlikimo nauda gerokai viršija reikalingą laiką ir pastangas, todėl tai yra esminė sėkmingos SEO strategijos dalis. SEO auditui atlikti reikalingi įrankiai. Viena iš esminių įrankių, reikalingų atliekant SEO auditą, yra Google Analytics. Ji suteikia vertingų įžvalgų apie svetainės srautą, auditorijos elgesį ir kitus svarbius rodiklius, kurie gali padėti nustatyti tobulinimo sritis. Naudodami „Google Analytics“ galite analizuoti naudotojų elgesį svetainėje, įskaitant jų lankomus puslapius, kiek laiko jie būna kiekviename puslapyje ir iš kur jie ateina. Ši informacija gali padėti optimizuoti svetainės turinį ir struktūrą, kad pagerintumėte naudotojų patirtį ir pritrauktumėte daugiau srauto į svetainę.